lørdag 13. desember 2014

Fototriss - fyrbentingar

Det handler om firbente i ukens Fototriss, gitt.

Det var morsomt at de valgte det temaet just i dag, da Essa og jeg var i Alsvik og klarte siste prøven for B-godkjenning hos Norske Redningshunder. Ja, for der handler det jo veldig mye om de bjeffende firbeinte.

Klikk på bildet for å se en større versjon.

Dette er Essa på tur ved Bynuten i Sandnes i april 2013. Da var vi bare så vidt begynt å trene til redningshundekvipasje.

Men det er ikke bare hunder jeg bryr meg om, jeg lider også av kugalskap i fullt monn.

Klikk på bildet for å se en større versjon.

Det er godt at naboen min har kyr som jeg får fotografere og klappe, så mye jeg vil!

Klikk på bildet for å se en større versjon.

Jeg er veldig glad i hester også. De utståler ofte slik trygghet at en blir grønn av missunnelse som tobeining.

5 kommentarer:

  1. Vakre dyr og det er noe, jeg vet ikke, muntert? i hundeøynene.
    Ha en fin kveld
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2014/12/13/firbente-sa-fototriss/

    SvarSlett
  2. Hei
    Kjempe flotte bilder du har tatt. Ønsker deg en fin søndag.
    Vivi

    SvarSlett
  3. Oj, vilka fina bilder! Om jag måste välja får kossan i fönstret bli min favorit! :)

    SvarSlett
  4. Fina bilder alla tre, härligt med flera fina med så olika varelser, alla med fyra ben. :)
    Berit E

    SvarSlett
  5. Jag gillar de flesta fyrbentingar jag med. Din triss är fin.

    SvarSlett